جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 سفارش امام زمان (عج) درباره نماز صبح و مغرب

حوزه/ مرحوم كلينى و شيخ طوسى و طبرسى از زهرى نقل كرده اند كه گفت: مدّت هاى مديد در طلب حضرت مهدى عليه السّلام بودم و در اين راه اموال فراوانى (در راه خدا) خرج كردم اما به هدف نرسيدم تا اينكه به خدمت محمّد بن عثمان رسيدم و مدتى ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «چهل داستان درباره نماز و نمازگزاران» اثری از آقای يدالله بهتاشى است که به بیان داستان های گوناگون از نماز و نمازگزاران پرداخته که منتخبی از این داستان ها در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان می گردد.

* سفارش امام زمان (عج) درباره نماز صبح و مغرب

مرحوم كلينى و شيخ طوسى و طبرسى از زهرى نقل كرده اند كه گفت: مدّت هاى مديد در طلب حضرت مهدى عليه السّلام بودم و در اين راه اموال فراوانى (در راه خدا) خرج كردم اما به هدف نرسيدم تا اينكه به خدمت محمّد بن عثمان رسيدم و مدتى در خدمت او بودم تا روزى از او به التماس خواستم كه مرا به خدمت امام زمان عليه السّلام ببرد. محمّد بن عثمان پاسخ منفى داد، ولى در مقابل تضرع بسيار من ، سرانجام لطف كرد و فرمود: فردا اول وقت بيا.

فرداى آن روز، اول وقت به خدمت محمّد بن عثمان رفتم ، ديدم جوانى خوش سيما و خوشبو همراه اوست و به من اشاره كرد كه اين است آن كس ‍ كه در طلبش هستى . به خدمت امام زمان عليه السّلام رفتم و آنچه سؤ ال داشتم ، مطرح كردم . ايشان جواب مرا فرمود تا به خانه اى رسيديم و داخل خانه شد و ديگر حضرتش را نديدم . در اين ملاقات ، ايشان دوبار به من فرمود:

از رحمت خدا بدور است كسى كه نماز صبح را چندان به تأخیر بيندازد تا ستاره ها ديده نشوند و نماز مغرب را بقدرى به تأخیر بيندازد تا ستاره ها نمايان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهرسام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 0
    حدیث درباره نماز از امام زمان
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    4 0
    هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به زمین نمالد
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    2 1
    بد نبود
  • رامین IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 1
    سلام درودخدابرآقای عزیزم امام زمان عج فدایش بشم خیلی برایم عزیزاست آقاامام زمان عج فدایش بشم