پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انتصاب

حوزه/حجت الاسلام سید مصطفی موسوی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بدره استان ایلام معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد نقی لطفی، در نشست شورای اداری شهرستان بدره، سنگر نماز جمعه را محور وحدت و همدلی خواند و اظهار داشت: به‌رغم تبلیغات سوء دشمنان این سنگر مورد اعتماد مردم بوده و امام جمعه به‌عنوان معتمد مردم مطالبه گر خواسته‌های قانونی مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام به برنامه‌های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم و مسئولان در جبهه‌ای واحد تحت ولایت ولی امر مسلمین این مرحله حساس راهم با موفقیت و پیروزی سپری خواهند کرد.

وی با عذرخواهی از مردم ولایتمدار شهرستان بدره به خاطر تأخیر یک‌ساله در معرفی امام جمعه و با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سید روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه سابق، حجت‌الاسلام سید مصطفی موسوی را به‌عنوان امام جمعه جدید شهرستان  بدره معرفی کرد.

فرماندار شهرستان بدره نیز در این نشست به قابلیت‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: با اقدامات زیربنایی صورت گرفته در آینده شاهد رونق و توسعه شهرستان در بخش‌های گردشگری و کشاورزی خواهیم بود.

مجید عسکری وحدت و همدلی مسئولان را رمز پیروزی بر دشمن دانست و تصریح کرد: امیدوارم با برادری، اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در سطح شهرستان شاهد رشد و توسعه شهرستان بدره در تمامی زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha