جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اردوی جهادی و آموزشی سرگروه مبلغین خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج گفت: تابستان امسال اردوی جهادی تبلیغی- عمرانی طلاب این مدرسه علمیه با حضور طلاب سایر مدارس علمیه خراسان شمالی در روستای محروم خرق برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختار صادقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری اردوی جهادی تبلیغی- عمرانی طلاب مدرسه علمیه محمودیه فاروج خبر داد و گفت: این اردوی جهادی با هماهنگی سایر مدارس استان در روستای محروم خرق برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری دوره دانش‌افزایی صرف برای طلاب را از دیگر برنامه‌های تابستانی در این مدرسه علمیه ذکر کرد و افزود: علاوه بر این درس اخلاق برای طلاب هم با حضور اساتید برجسته برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به این که همچنین در ایام تابستان امسال برگزاری دوره‌های روخوانی قرآن کریم و تجزیه و ترکیب برای طلاب را هم در برنامه داریم، خاطرنشان کرد: افزون بر این موارد، یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های مدرسه علمیه محمودیه فاروج در فصل تابستان برگزاری دوره آموزش خوشنویسی برای طلبه‌ها است، زیرا برخورداری از خط خوش و زیبا برای طلاب و روحانیان اهمیت قابل‌توجهی دارد.

وی، برگزاری دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه ویژه طلاب و روحانیان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که تابستان امسال با همکاری هلال احمر در مدرسه علمیه محمودیه فاروج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: همچنین امسال هم‌زمان با سالگرد شهادت امام صادق(ع) مطابق سال‌های پیش با هیئت متشکل از طلاب، مراسم دسته روی و عزاداری شهادت صادق آل محمد را در شهر فاروج برگزار کردیم که با استقبال چشمگیر مردم و سایر اقشار همراه بود.

گفتنی است، مدرسه علمیه محمودیه فاروج دارای 50 طلبه است که در پایه‌های اول تا چهارم حوزه مشغول به تحصیل هستند.

در این مدرسه علمیه هفت استاد کار تدریس به طلاب را بر عهده دارند که از این تعداد دو نفر استاد اعزامی و پنج نفر استاد حق‌التدریس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha