جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانی نژاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه دشمن تصمیم گرفته نظام اسلامی را با همه فضیلت‌ها ساقط کند، گفت: طلاق و مصرف مواد مخدر دو آسیب اجتماعی مهم در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، ظهر امروز در نشست مدیران و روسای سازمان تبلیغات اسلامی در استان اصفهان، اظهار داشت: ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم، علی‌القاعده باید همه فضیلت‌هایی که ما خواستار آن بودیم در این مملکت حاکم می‌شد ولی چنین اتفاقی نیفتاده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: دلیل این امر آن است که مستکبرین عالم این حرکت آسمانی را دوست ندارند، لذا تصمیم گرفته‌اند با بهره‌مندی از رسانه‌های مختلف این حرکت الهی را خاموش کنند.

وی افزود: فضای مجازی همچون تارهای شیطان است و اغلب وقایع راغیر واقع نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد خاطرنشان کرد: دشمن تصمیم گرفته نظام اسلامی را با همه فضیلت‌ها ساقط کند. اگر برج و باروی اخلاق در جامعه از بین برود همه‌چیز ازدست‌رفته است.

وی افزود: ما از همه آسیب‌های اجتماعی که در کشور وجود دارد باید روی اهم آن‌ها تمرکز کنیم، منابع عده وعده ما محدود است، باید روی آسیب‌های بیشتر توجه و تمرکز داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد: طلاق و مصرف مواد مخدر دو آسیب اجتماعی بزرگ در سطح جامعه است، لذا مبلغین و مدیران زیرمجموعه سازمان تبلیغات باید سعی کنند که در راستای کاهش این دو نوع آسیب اجتماعی نهادهای مردم‌نهاد را فعال کنند.

وی یادآور شد: بحث فساد اخلاقی از دیگر آسیب‌های اجتماعی است که در سطح جامعه رواج پیدا کرده. این فساد به یک عادت تبدیل‌ شده، حلال و حرام خدا باید در جامعه بیشتر بیان شود و متأسفانه احکام خدا برای مردم صحیح و کامل و مکرر بیان نمی‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد ابراز کرد: حاشیه‌نشینی از دیگر آسیب‌های اجتماعی است که باید نسبت به آن حساس بود که باعث بروز آسیب‌های مختلفی می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد اذعان کرد: سکونت‌های غیررسمی در شهرها آخرین آسیب‌های اجتماعی است که طرح سازمان تبلیغات اسلامی برای حل  معضل ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است که با بهره‌مندی از پتانسیل و شرایط منطقه محقق می‌شود مردم هنوز به فضاهای مذهبی و روحانیت اعتماد دارند بنابراین ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha