جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امامزاده

حوزه/ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از برگزاری طرح نشاط معنوی با حضور مبلغین در ۵۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمدعلی فاضلی نسب معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ۱۰ نفر از مبلغان و روحانیون اعزامی از قم و بیش از ۲۰ روحانی بومی در بقاع متبرکه به منظور تبلیغ حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که طرح نشاط معنوی در دو سبک ثبت نامی و اردویی اجرایی خواهد شد، افزود: در سبک ثبت نامی، توسط متولیان و مسئولین فرهنگی امام زادگان، از جوانان و دانش آموزان ثبت نام شده و مورد پذیرش قرار می گیرند.

معاون فرهنگی اوقاف آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۶ تیر تا ۳۱ مردادماه برگزار می شود، ادامه داد: مبلغین در سبک اردویی به بقاعی که در منطقه گردشگری واقع شده اند و برای اردو های دانش آموزی مناسب هستند، اعزام می شوند.

فاضلی نسب با اشاره به هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خاطر نشان کرد: هدف از این طرح، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از این اوقات فراغت در راستای تبلیغ ارزش های الهی، مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب محمدی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha