پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حدائق

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام در پی ارتحال عالم ربّانی، آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق(قدّس سرّه) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، متن پیام تسلیت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

ارتحال عالم ربّانی، اسوه تقوا و فضیلت، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدرضا حدائق(قدّس سرّه) عموم مردم شریف و قدر شناس به ویژه جامعه روحانیت و حوزه های علمیه را داغدار و عزادار نمود.

مُعَظَمٌ لَه همچون والد ماجدشان سلمان الزّمان حضرت آیت الله آقای حاج شیخ ابوالحسن حدائق (قدّس سرّه) عمر پر برکت خویش را در راه تبلیغ و ترویج دین مبین و نشر علوم آل محمد (علیهم السلام) گذراندند.

مواعظ و نصایح توام با تواضع آن عالم متّقی و معلّم اخلاق بر دل ها می نشست و نفوس مستعدّه را جذب می نمود، چه بسیار افرادی از عام و خاص که تحت تعلیم و تربیت ایشان به مدارج عالی علم و تقوا نائل گردیدند .

اینجانب مصیبت فقدان آن چهره ماندگار و محبوب دل های اهل ایمان را به عموم شاگردان و ارادتمندان و بازماندگان به ویژه فرزند گرامی ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علیرضا حدائق (دامت افاضاته) تسلیت عرض نموده، از خداوند منّان صبر جمیل و اجر جزیل برای همگان مسئلت دارم.

سید علی اصغر دستغیب
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha