پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت شهید ایمان یوسفی، از ماموران جان برکف نیروی انتظامی که روز گذشته در پی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، با صدور پیامی شهادت استوار دوم ایمان یوسفی، از ماموران جان برکف نیروی انتظامی که در پی درگیری با اشرار مسلح، به فیض شهادت نائل آمد، را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه و جانسوز استوار دوم ایمان یوسفی توسط اشرار مسلح در منطقه کویری شهرستان خوسف اینجانب و مردم شهیدپرور استان خراسان‌جنوبی را داغدار کرد.

مردم شریف استان همواره قدرشناس فداکاری‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و شهادت این جوان برومند خراسان‌جنوبی نیز پاداش ولایتمداری او بوده است.

اینجانب شهادت شهید استوار دوم ایمان یوسفی، جوان شجاع و مدافع امنیت جامعه را به محضر امام زمان (عج)، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معزز شهید، فرماندهی و پرسنل سلحشور نیروی انتظامی و هم استانی‌های عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام‌جمعه بیرجند

21 تیرماه 1397

همچنین نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت استوار يكم ايمان يوسفي پیامی بدين شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت استوار یکم ایمان یوسفی از ماموران جان برکف نیروی انتظامی در پی درگیری با اشرار مسلح را به محضر امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی، خانواده این شهید والا مقام و مردم شریف استان و شهرستان خوسف تسلیت عرض می کنم.

خدمت خالصانه، نگاه انقلابی و مکتبی الحمدلله؛ سبب شده است تا مردم ایران اسلامی در جای جای این کشور پهناور از آرامش و امنیت بالایی برخوردار باشند. علو درجات این شهید گرانقدر و صبر جمیل برای خانواده‌ی محترم ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید محمدباقر عبادی
نماینده مردم فهیم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی
21 تیرماه 1397

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha