سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ معاون حوزه علمیه مازندران از افتتاح ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان با حضور آیت الله اعرافی خبر داد.

حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، گفت: همزمان با سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به استان، ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان، در ساری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران از سال 92 در ساری آغاز شد، افزود: این مجموعه در قالب مجتمع اداری فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) طراحی شده است.

معاون حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که این مجتمع فرهنگی اداری در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث شده است، بیان داشت: کل بنای مفید این ساختمان 2500 مترمربع است.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که مجتمع فرهنگی و اداری مدیریت حوزه علمیه مازندران در چهار طبقه احداث شده، افزود: این مجموعه دارای دو طبقه اداری، رفاهی، سالن همایش، جلسات و کارگاه های آموزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که این مجموعه اداری فرهنگی با تلاش های مدیریت حوزه علمیه استان و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت حوزه های علمیه کشور احداث شده است، تصریح کرد: به طور حتم با آغاز به کار و بهره برداری کامل این مجموعه شاهد اتفاقات ارزشمندی در مجموعه حوزه علمیه استان خواهیم بود.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد اتفاقات ارزشمندی در مجموعه حوزه علمیه استان بودیم، خاطرنشان کرد: این رویدادهای مهم با حمایت های شورای حوزه علمیه استان صورت گرفته است.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که سال تحصیلی جدید سال شکوفایی برنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه استان خواهد بود، افزود: در حال حاضر همه امکانات لازم برای تحصیل طلاب در مدارس علمیه استان کاملاً فراهم است.

وی در بخش پایانی سخنان خود تعداد مدارس علمیه فعال در مازندران را ۲۳ مدرسه اعلام کرد و گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ طلبه از پایه های اول تا دهم در این مدارس علمیه مشغول تحصیل هستند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha