شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم محور برگزار شود،گفت:۲۱ کارگروه کشوری و ۱۲ کارگروه استانی برای برگزاری چهل سالگی انقلاب اسلامی آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شب گذشته در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تاکید بر اینکه امروز حساس ترین زمان در تاریخ جمهوری اسلامی است،اظهار داشت: تشکیل توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، ظرفیت‌های قوی شبه افکنی و وضعیت خواص داخلی کشور در حوزه‌های اقتصادی و معیشت از جمله مسائلی است که سبب می شود امروزه جز حساس ترین زمان های تاریخ جمهوری اسلامی باشد.

وی گفت: بصیرت افزایی، مسئولیت افزایی و مصون سازی جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان کشور قرار گیرد؛ زیرا بیش از نیمی از جمعیت فعلی کشور حوادث انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و نه درک کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری چهلمین سالگرد فقط به یک یا چند روز خلاصه نمی شود، افزود: برای اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود به یک بلوغی رسیده است، پس باید از هم اکنون برنامه های آن را اجرا نسبت به آن توجه داشته باشیم و فقط به دهه فجر و بیست و دوم بهمن ماه اکتفا نکنیم.

لطفی با اشاره به اینکه استفاده از ابزار هنر یکی از اولویت‌های جدی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است اظهار داشت: 21 کارگروه کشوری و 12 کارگروه استانی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کشور و استان‌ها راه‌اندازی شده که برنامه های این کارگروه ها در بخش های مختلف آماده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برنامه‌های تبیینی و آیینی دو بال برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این جشن ها باید مردمی باشد و از ظرفیت این قشر همراه با انقلاب به خوبی بهره مند شد.

وی در پایان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین کارنامه چهل سال نظام برآمده انقلاب که نظام جمهوری اسلامی و احصا و پاسخ مستدل به همه شبهات در مورد نظام اسلامی سه هدف عمده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha