جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار آیت الله اعرافی با ‌آیت الله نظری

حوزه/ مهم‌ترین مسائل و مشکلات مربوط به مدارس علمیه مازندران در نشست آیت‌الله اعرافی با آیت‌الله نظری خادم الشریعه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، درادامه برنامه های سفر به مازندران، صبح امروز با آیت‌الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و جمعی از مدیران و معاونان حوزه علمیه استان مازندران، مدیر حوزه‌های علمیه کشور را همراهی می‌کردند در خصوص مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه‌های علمیه استان بحث و تبادل‌نظر شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این دیدار صمیمی در جریان کرسی درس خارج آیت‌الله نظری خادم الشریعه در ساری قرار گرفت و با تقدیر و تشکر از تلاش‌های هشت سال حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم طاهری در استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ابوترابی را به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه مازندران به آیت‌الله نظری خادم الشریعه معرفی کرد.

همچنین در این دیدار آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با ابراز تأسف از حادثه آتش‌سوزی مسجد جامع ساری از آیت‌الله نظری خادم الشریعه درخواست کرد نسبت به تشویق مردم به‌منظور بازسازی این بنای مذهبی و تاریخی اقدام کنند.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه مازندران هم‌اکنون در مجتمع فرهنگی اهل‌بیت(ع) ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha