پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید آیت الله اعرافی در حوزه علمیه امام علی ساری

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور با حضور مسئولان حوزوی استان مازندران، از مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در دومین روز سفر به استان مازندران، صبح امروز از مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری بازدید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این بازدید از بخش‌های مختلف مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری که تحت اشراف آیت‌الله طبرسی است در جریان فعالیت‌های علمی این مدرسه علمیه قرار گرفت

در این بازدید آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، مدیر حوزه علمیه استان و همچنین جمعی از علما و مدیران مدارس علمیه استان نیز حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه یکی از بزرگترین مدارس علمیه استان است، اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر قرار دارد و بنای احداث‌شده در این مجتمع هشت هزار مترمربع است.

آیت‌الله نورالله طبرسی به امکانات جانبی این مدرسه علمیه اشاره کرد و با بیان اینکه در طبقه هم کف شرقی این مجموعه کتابخانه کاملی بنا شده، گفت: این کتابخانه دارای مخزن و سالن مطالعه مجهز است.

وی تعداد حجره‌های این حوزه علمیه را 74 مورد اعلام کرد و گفت: همچنین این فضای حوزوی دارای ۲۰ مدرس است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، سلف‌سرویس ویژه اساتید و طلاب، آشپزخانه، سالن پذیرایی و سردخانه، انبار، نمازخانه با حدود 300 مترمربع، سایت کامپیوتر و سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت حدود 400 نفر بخشی از مهم‌ترین امکانات جانبی حوزه علمیه امام علی(ع) ساری اعلام کرد.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به آغاز به کار فعالیت علمی این مدرسه علمیه از سال تحصیلی گذشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طلاب در پایه اول و دهم در این مرکز حوزوی به‌صورت آزمایشی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha