پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی، در مراسم معارفه مدیر حوزه علمیه استان مازندران که با حضور آیت الله اعرافی در ساری برگزار شد، با بیان اینکه امروز رسالت حوزه های علمیه بسیار سنگین تر از گذشته است، گفت: حوزه و روحانیت باید در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همانند گذشته پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، امروز در مراسم معارفه مدیر حوزه علمیه استان مازندران که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در ساری برگزار شد، با تقدیر از تلاش های هشت سال حجت الاسلام والمسلمین طاهری در مدیریت حوزه علمیه استان، گفت: این روحانی وارسته و پرتلاش با محبوبیت و مکرمت برای حوزه علمیه استان زحمت کشیدند و افتخار می کنیم به اینکه در این سال ها با فضل و کمال بالا بی ادعا مشغول خدمت بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وضع کشور مطلوب نیست، افزود: دشمنان همان سه نقطه ای  را که مقام معطم رهبری(مدظله العالی) در سالگرد امام راحل فرمودند هدف گرفته اند، در چنین شرایطی دشمن کار خودش را می کند ما هم باید کار خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن دین و ارزش های الهی است، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده دشمن در مقابله با انقلاب موفق شود به همه مردم ضربه خواهد زد و دیگر روحانی و غیر روحانی ندارد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه همه ما در برابر شهدا و خون های پاک این عزیزان مسئول هستیم، تصریح کرد: در قیامت باید پاسخگو شهدا باشیم شهدایی که هزاران کیلومتر رفتند و شهید شدند و حالا ما عکسهایشان را در کوچه و خیابان ها می بینیم، چه پاسخی به این عزیزان برای گفتن داریم.

وی با اشاره به اینکه روحانیت نشان نبوت دارد و مردم به خاطر لباس به ما احترام می گدارند، خاطر نشان کرد: این لباس لباس مسؤولیت است نه لباس مصونیت، به همین دلیل می فرمایند فساد عالم فساد عالم است و شیطان یک عالم بود، فاسد شد، ببینید چه کرد و چه فسادی بالا آورد، علمای فاسد هم این چنین هستند.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روحانیت در طول بیش از هزار سال گذشته همواره در طوفان ها و بحران ها سربلند بیرون آمده، گفت: علاقه مردم به علما و روحانیت از گذشته بوده و امروز نیز ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه امروز رهبری انقلاب تنها است و نیاز به یار و یاور دارد، افزود: حوزه های علمیه و بزرگان و مراجع، همه باید دست به دست هم دهیم و در این شرایط بد اقتصادی باید وحدت داشته باشیم و حرمت یکدیگر را حفط کنیم و چشم و گوش و دهان ما باید به سمت حضرت آقا باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز رسالت حوزه های علمیه بسیار سنگین تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت باید در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همانند گذشته پیشگام باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha