پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید دانش آموختگان المصطفی از سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش

حوزه/ در دومین روز برگزاری گردهمایی سراسری دانش آموختگان المصطفی، جلسه آشنایی با برنامه درسی ملی و فرایند تالیف کتب درسی و محصولات آموزشی، در سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این جلسه، آقای تورانی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش، ضمن خوش آمدگویی به دانش آموختگان المصطفی، ابراز داشت: حضور شما تشنگان آموزش و تربیت اسلامی از سراسر جهان موجب می شود ما نیز احساس مسئولیت بیشتری در کار خود داشته باشیم.

وی در ادامه به معرفی سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش پرداخت و ابراز داشت: این مرکز سازمانی علمی و پژوهشی است که تولید محتوای آموزشی دانش آموزان از جمله کتب آموزشی، کتاب کار، کتب راهنمای معلمان، لوح ها و مجلات آموزشی، سازمان دهی مواد آموزشی و برگزار جشنواره فیلم های رشد را به عهده دارد.

آقای تورانی ادامه داد: سازمان پژوهش مرکزی پیشرو در وزارت آموزش و پرورش به شمار می آید. پژوهشگاه مطالعات آموزش پرورش سازمان، شامل پنج پژوهشکده است و دارای چندین دهه تجربه گرانبهاست. 

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان خواستار تعامل و هم افزایی دانش آموختگان المصطفی با سازمان پژوهش شد و خاطر نشان کرد: تبادل تجربیات علمی و آموزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی، مشارکت در تالیف کتب درسی، نقد و بررسی تالیفات، برگزاری نمایشگاه های مشترک و... بسترهای بسیار مناسبی برای استمرار ارتباطات و همکاری میان ما و شماست.

شایان ذکر است در ادامه، دانش آموختگان المصطفی از بخش های مختلف سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش و دفاتر تالیف این سازمان بازدید به عمل آوردند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha