پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام صادق محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام عباس زاده، در مرسم معارفه مدیر حوزه علمیه مازندران، که با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد با بیان این که پرچم اسلام در دست روحانیت است، گفت: ما باید این را به عالم برسانیم که جایگاه حوزه جایگاهی است که یک تاریخ نگران آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام رضا عباس زاده گنجی، مدیر مدرسه علمیه محمودآباد امروز در مرسم معارفه مدیر حوزه علمیه مازندران، که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در ساری برگزار شد، به عنوان نماینده مدیران استان با اشاره به این که انبیاء الهی پله پله آمدند و دین خدا را ارتقا دادند، گفت: انبیاء الهی در ادامه به دین اسلام به عنوان کامل ترین دینی که ادعا دارد تا قیامت پشتوانه است، رسیدند.

وی با اشاره به این که جامعه اسلامی به جامعه ای تبدیل شد که مردم آن زمان امام را کنار گذاشتند و خانه نشین کردند، افزود: امروز مدعیان اسلام به نام اسلام و رسول الله در سوریه و یمن انسان می کشند.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه سخنن خود با بیان این که پرچم اسلام در دست روحانیت است، خاطرنشان کرد: ما باید این را به عالم برسانیم که جایگاه حوزه جایگاهی است که یک تاریخ نگران آن است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با تأکید براین که انبیاء الهی منتظر بودند حکومت اسلامی به دست انسان های صالح بیافتد، تصریح کرد: متأسفانه در دنیای امروز حکام ظالم و ستمگر بر ملت ها حکومت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در عصری به سر می بریم که مانند این عصر در تاریخ وجود نداشته، خاطرنشان کرد: امروز پرچم دین باید در دست مبلعان تربیت شده در حوزه قرار بگیرد تا نگاه ها تغییر یابد و این لازمه حضور مدیران جهادی است.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی همچنین با تأکید بر این که دنیا تشنه دریافت علوم الهی است و این علوم تنها در حوزه علمیه یافت می شود، افزود: دنیا سرخورده از جنگ و بی بند و باری است و  حوزه می تواند آنان را از این وضعیت نجات دهد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با اشاره به این که امروز حوزه نقش بسیار مهمی در داخل و خارج به عهده دارد، گفت: حوزه علمیه با تفکر جهادی و تربیت مبلغان جهادی نجات بخش دنیا خواهد بود.

وی در با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین طاهری در این مدت با مدیریت جهادی حوزه مازندران، کار را دنبال کردند، افزود: این روحانی پر تلاش و وارسته بارها بین کار و خانواده، کار را انتخاب می کرد.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی با اشاره به این که در ابتدای آغاز به کار فعالیت مدیریت استانی، سطح مدارس علمیه از لحاظ علمی و آموزشی پایین بود، گفت: به برکت هشت سال تلاش و مدیریت همه بخش های حوزه و تلاش جهادی آقای طاهری شاهد سطح بالای علمی حوزه علمیه مازندران هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha