پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با بدحجابی عزم ملی می‌خواهد و تمامی رسانه‌ها و مراکز آموزشی و نیز دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه رسالت بزرگی دارند که اگر مورد غفلت واقع شود، خسارت‌های بزرگی به کشور وارد می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، عصر امروز در همایش حجاب و عفاف  که در شهرستان تاکستان برگزارشد، گفت: مسأله حجاب و عفاف به قدری برای حضرت زهرا (س) اهمیت داشت که حتی وقتی در بستر بیماری بودند از امیرالمومنین(ع) خواستند برایشان تابوتی بسازد تا پس از مرگ در تشییع جنازه بدنشان برای نا محرمان پیدا نباشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: وجود مقدس زهرای مرضیه(س) شخصیتی است که علم و عفاف را با هم جمع کرده بود و ایشان علامه‌ای عفیفه بود که در تاریخ بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف، یکی از دغدغه‌های جامعه امروز است، حجابی که ثمره آن عفاف بوده و متاسفانه امروز در بین زنان و مردان جامعه ضعیف و کمرنگ شده است.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: بدحجابی یک پدیده است که یک عامل در بروز آن به تنهایی نقش ندارد. باتوجه به گذشته و شرایط امروز باید به فکر درمان و پیشگیری باشیم و در بحث پیشگیری آگاهی بخشی و در حوزه درمان نیز اولین مسئله‌ مهم این است که چه کسانی می‌خواهند درمان کنند؟

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمن چه در فضای مجازی و چه غیرمجازی در حال اجرای نقشه های پلید و شوم برای کمرنگ کردن ارزش های اسلامی به خصوص حجاب وعفاف است، لذا امروز نباید نسبت به معضل بی حجابی بی تفاوت باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارات قدرتمندی است که دشمنان بهترین استفاده را از آن علیه ما و خانواده ها می کنند و سعی در ضربه زدن اصل کانون خانواده دارند.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با بدحجابی عزم ملی می‌خواهد و تمامی رسانه‌ها و مراکز آموزشی و نیز دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه رسالت بزرگی دارند که اگر مورد غفلت واقع شود، خسارت‌های بزرگی به کشور وارد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha