جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح ساختمان مدیریت حوزه مازندران

حوزه/ ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان مازندران، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در ساری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ساختمان مدیریت حوزه علمیه  استان مازندران، امروز با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در ساری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مدیر سابق حوزه علمیه مازندران در این مراسم با بیان این که عملیات اجرایی احداث ساختمان مدیریت حوزه علمیه مازندران از سال 92 در ساری آغاز شد، افزود: این مجموعه در قالب مجتمع اداری فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) طراحی شده است.

وی با اشاره به این که این مجتمع فرهنگی اداری در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث شده است، بیان داشت: کل بنای مفید این ساختمان 2500 مترمربع است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که مجتمع فرهنگی و اداری مدیریت حوزه علمیه مازندران در چهار طبقه احداث شده، افزود: این مجموعه دارای دو طبقه اداری، رفاهی، سالن همایش، جلسات و کارگاه های آموزشی است.

مدیر سابق حوزه علمیه مازندران افزود: این مجموعه اداری فرهنگی با تلاش های مدیریت حوزه علمیه استان، حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت حوزه های علمیه کشور احداث شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در پایان تعداد مدارس علمیه فعال در مازندران را ۲۳ مدرسه اعلام کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه از پایه های اول تا دهم در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha