پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​سواری با اتوبوس میان ادیانی در بروکلین + تصاویر

حوزه/ در پاسخ به حمله اسلام هراسی علیه یک زن مسلمان در محله بروکلین در نیویورک و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی، شهردار محلی برنامه «سواری با اتوبوس میان ادیانی» را برگزار کرد که در آن مسلمانان محجبه با شهروندان عادی سوار اتوبوس شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از silive، اتوبوسی در محله بروکلین در شهر نیویورک آمریکا، بعد از ظهر یکشنبه، در بی ریج، در پاسخ به حملات اسلام هراسی علیه یک زن مسلمان، «سواری با اتوبوس میان ادیانی» برگزار کرد.

اریک آدامز شهردار محله بروکین این «سواری» را به منظور مبارزه با اسلام هراسی و در پاسخ به ویدئویی برگزار کرد که در آن نشان داده می شود که یک زن با حمله به زن مسلمان و محجبه ای، سر او فریاد می زند.

این برخورد پرتنش توسط دوربین گوشی همراه ضبط شده و به سرعت در شبکه های مجازی منتشر شد. در این ویدئو زن آمریکایی بر سر زن محجبه فریاد زده و به او می گوید که او که او هیچ حقی برای پوشیدن حجاب ندارد.

آدامز همراه با دیگر رهبران اجتماعی، شهروندان و زنان مسلمان و محجبه با سوار شدن بر این اتوبوس تلاش داشتند پیام وحدت و همدلی را در جامعه منتشر کنند. وی با توجه به نگرانی های کنونی در رابطه با امنیت مسافران مسلمان در سیستم حمل و نقل عمومی در غرب به این نکته اشاره کرد که شواهد نشان دهنده بالا رفتن جرایم نفرت محور در سطح محلی در آمریکا هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha