پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
همایش ائمه جماعات

حوزه/ همایش «سفیران صبح» ویژه تقدیر و تجلیل از ائمه جماعات و خادمین نماز صبح مساجد مشهد مقدس در مجتمع فرهنگی آیه ها با حضور ۱۲۰۰ نفر از ائمه جماعات و خادمین مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همایش «سفیران صبح» ویژه تقدیر و تجلیل از ائمه جماعات و خادمین نماز صبح مساجد مشهد مقدس، در مجتمع فرهنگی آیه ها با حضور 1200 نفر از ائمه جماعات و خادمین مساجد برگزار شد.

این همایش که در نخستین روز از دهه کرامت و در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برگزار گردید، با ارائه برخی ویژگی های مساجد در طراز انقلاب اسلامی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این همایش مسجد را به عنوان جایگاه عبادت مسلمانان و از مهمترین نهادهای جامعه اسلامی دانست که در طول تاریخ نقش بنیادین ایفا نموده و اظهار کرد: مسجد به عنوان پایگاه اصلی انقلاب نقش آفرینی کرده و امروز نیز نقش چشمگیری به عنوان کانون تحولات بیداری اسلامی در منطقه دارد.

در ابتدای این همایش نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد وفایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی ضمن تمجید از تلاش های همه جانبه خادمان مساجد و ائمه جماعات نماز صبح در مساجد سراسر پایتخت معنوی ایران اسلامی، بر جذب حداکثری مخاطبین و به خصوص نسل جوان با اقشار و سلایق مختلف به فضای گرانسنگ مساجد تاکید کرد.

پخش کلیپی با محوریت روشنگری در خصوص قرار داد FATF، مداحی به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، پخش کلیپی در خصوص تبلیغ مدرن برای ائمه جماعات و خادمین مساجد مشهد مقدس از دیگری برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha