پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
كتاب «امام مهدي (عج) موجود موعود

حوزه/ كتاب «امام مهدي (عج) موجود موعود» تأليف آيت‌الله جوادي‌آملي، به همت خانه فرهنگ ايران در راولپندي پاكستان به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، كتاب «امام مهدي (عج) موجود موعود» تأليف حضرت آيت‌الله جوادي‌آملي، به همت خانه فرهنگ ايران در راولپندي پاكستان به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

 اين كتاب با حمايت مركز ساماندهي ترجمه و نشر معارف اسلامي و علوم انساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در قالب طرح «تاپ» به زبان اردو ترجمه و در تيراژ يكهزار نسخه روانه بازار كتاب پاكستان شده است.

انتشار ترجمه اردوي اين كتاب در 224 صفحه از سوي انتشارات «نورالقرآن» شهر راولپندي صورت گرفته و به زودي آيين رونمايي آن با حضور شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي از سوي خانه فرهنگ ايران در راولپندي برگزار خواهد شد.

كتاب «امام مهدي(عج) موجود موعود» که مجموعه مباحث گفتاری و نوشتاری آيت‌الله جوادی‌آملی درباره حضرت مهدي(عج) است، به دوستداران آن حضرت ارايه شده است.

اين کتاب با یک پیشگفتار و در سه بخش کلی سامان یافته است. بخش نخست با عنوان امام‌شناسی به موضوع شناخت امام و بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازد. نویسنده در بخش دوم، موضوع انتظار را مورد بررسی قرار داده و حقیقت انتظار و وظیفه منتظران را تبیین کرده است. بخش سوم کتاب نيز در بر دارنده مطالبی درباره پس از ظهور امام زمان(عج) و تشکیل مدینه فاضله مهدوی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha