جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ خواهران طلبه باید نسبت به محیط اطراف خود بصیرت داشته و با حضور هوشمندانه در جامعه در راستای توسعه و ترویج ارزشهای دینی به خصوص حجاب و عفاف تلاش و فعالیت مستمر و موثر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام رسول علیخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری و حوزه بسیج خواهران این شهرستان، بیان کرد: با توجه به این که دشمن در جنگ نظامی موفق به دستیابی به اهدافش نشد، لذا سعی کرد با طراحی برنامه های خبیثانه، اقدام به راه اندازی جنگ فرهنگی کند تا کانون بیان خانواده را از هم پاشیده و ارزش های اسلامی و ایرانی را به ضد ارزش تبدیل کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(علیه السلام) ادامه داد: حضرت فرمودند «کسی که در جامعه نسبت به ناهنجاری ها واکنش نشان ندهد، مثل کسی است که آن ناهنجاری ها را انجام می دهد»، همچنین پیامبر(ص) فرمودند «جایی که بدعت انجام می گیرد و دیگران  ساکت باشند، لعنت خدا شامل حال آن ها می شود».

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن تصریح کرد: شما بانوان متدین باید براساس خدا محوری و تکلیف گرایی عمل کرده و نسبت به ترویج ضد ارزش ها در جامعه بی تفاوت نبوده و در مقابل شکسته شدن حکم الهی، واکنش مناسب داشته باشید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه به خصوص خواهران طلبه باید نسبت به محیط اطراف خود بصیرت داشته و با حضور هوشمندانه در جامعه، در راستای توسعه و ترویج ارزش های دینی به خصوص حجاب و عفاف تلاش و فعالیت مستمر و موثر داشته باشند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha