جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز امورنخبگان حوزه علمیه

حوزه/ فراخوان ثبت نام شناسایی عرصه تبلیغ و امور فرهنگی همچنین عرصه پژوهش از سوی امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، فراخوان ثبت نام شناسایی عرصه تبلیغ و امور فرهنگی همچنین عرصه پژوهش از سوی امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه اعلام شد.

براساس این گزارش: شرایط عمومی استعدادهای برتر تعادل شخصیتی، تعادل فکری و سیاسی، التزام عملی به ولایت فقیه، حسن رفتار و تعامل با دیگران، زی طلبگی، معدل 16 در هر سطح تحصیلی و خلاقیت و نوآوری علمی است.

همچنین نظم و انضباط، انگیزه و اشتیاق و پشتکار در تحصیل حوزوی، باورمندی نسبت به هویت روحانیت، اهتمام به امور عبادی، برخورداری از سجایای اخلاقی و شرط سنی 25 سال برای سطح 2، 34 سال برای سطح 3 و 40 سال برای سطح 4  از جمله شرایط عمومی استعدادهای برتر حوزه علمیه است.

سوابق تبلیغی جهت نام نویسی در طرح شناسایی استعدادهای برتر عرصه تبلیغ 120 روز تبلیغ در فاصله زمانی یکم فروردین 94 تا 29 اسفند 96 برای طلاب سطح 2، 3 و 4 بلند مدت همچنین اتمام یک سال از دوره تعهد تبلیغی و التزام به سپری نمودن باقیمانده تعهد به صورت منظم برای طلاب سطح 2 و 3 طلاب سفیران هدایت در زمینه ساحت تبلیغ عمومی است.

سابقه تبلیغی در عرصه دانش آموزی نیز 90 روز تبلیغ مؤثر در فاصله زمانی یکم فروردین 94 تا 29 اسفند 96 برای طلاب بلندمدت و 90 روز سابقه تبلیغ دانش آموزی و اتمام یک سال از دوره تعهد تبلیغی و التزام به سپری نمودن باقیمانده تعهد به صورت منظم برای طلاب سفیران هدایت است.

90 روز تبلیغ مؤثر دانشجویی در فاصله زمانی یکم فروردین 94 تا 29 اسفند 96 برای طلاب سطح 3 و 4 بلند مدت و 90 روز تبلیغ دانشجویی و اتمام دو سال از دوره تعهد تبیغی و التزام به سپری نمودن باقیمانده تعهد به صورت منظم برای طلاب سطح 3 سفیران هدایت از دیگر سابقه  های تبلیغی مورد نیاز برای استعدادهای برتر عرصه تبلیغ است.

حداقل دو سفر خار ج از کشور برای طلاب سطح 3 بلند مدت و 90 روز تبلیغ مؤثر خارج از کشور برای طلاب سطح 4 و اتمام یک سال از دوره تعهد تبلیغی و التزام به سپری نمودن باقیمانده تعهد به صورت منظم و سه سفر خارجی برای طلاب سطح 3 سفیران هدایت است.

شرایط فعالیت های پژوهشی برای استعدادهای برتر حوزه علمیه نیز کسب 8 امتیاز برای طلاب سطح یک، یک مقاله علمی و کسب 12 امتیاز، یک مقاله علمی ترویجی محاسبه نشده و کسب 15 امتیاز برای طلاب سطح 3 و یک مقاله علمی پژوهشی محاسبه نشده و کسب 20 امتیاز برای طلاب سطح چهار بلندمدت است.

تحقیق پایانی سطح 2 با نمره 18، اتمام یک سال از دوره تعهد تبلیغ و متعهد به سپری نمودن باقیمانده تعهد به دوره تبلیغی باقی به صورت منظم و کسب 8 امتیاز برای طلاب سطح 2، و پایان نامه سطح 3 با نمره 18، اتمام حداقل یک سال از دوره تعهد تبلیغ و متعهد به سپری نمودن باقیمانده تعهد تبلیغی به صورت منظم و یک مقاله علمی ترویجی محاسبه نشده و کسب 15 امتیاز برای طلاب سطح 3 سفیران هدایت از جمله شرایط فعالیت های پژوهشی برای استعدادهای برتر در عرصه تبلیغ است.

لازم به ذکر است، طلاب دارای شرایط می توانند برای دریافت دفترچه راهنما همچنین نام نویسی در طرح شناسایی استعدادهای برتر تا 15 شهرویور ماه به سامانه اینترنتی امور نخبگان و استعدادهای برترحوزه علمیه به نشانیhttp://nokhbegan.ismc.ir/  قسمت فرم ها و ثبت نام ها مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه واقع در بلوار امین، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه 2، پلاک 15، طبقه 4 مراجعه کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha