جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ رئیس بنیاد حجاب و عفاف قزوین از اجرای طرح «تربیت مربی حجاب» با با همکای حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر فاطمه محمد بیگی، امروز در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، گفت: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سالهای بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از نظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد، بلکه نوعي پرده است که در روابط ميان زن و مرد وجود دارد و مانع گمراهي و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت و حيا است. هدف اسلام از حجاب آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظايف و رسالت اساسی خويش را انجام دهد.

 رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین تصریح کرد: عفاف و حجاب دارای یک معنا هستند، اما عفاف به تقوای درونی و حجاب به تقوای بیرونی اشاره می‌کند. هر چقدر که زنان و دختران حجاب و عفت خود را حفظ کنند و به آن بها بدهند، جامعه بیشتر در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌شود.

محمد بیگی از اجرای  طرح «تربیت مربی حجاب» با با همکای حوزه علمیه خواهران استان  خبر داد و تصریح کرد: رسالت بانوان ما تربیت و معرفی الگوهای فاطمی(س) و احیای هویت والای زن مسلمان، تقویت و تعالی نهاد خانواده با بهره گیری از سیره فاطمی(س) و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب استو فردی می تواند در جامعه موثر باشد که صداقت ، عفت و پاکدامنی داشته باشد.

وی به برگزاری نمایشگاه «دُر ماندگار» در قزوین اشاره و بیان کرد:خوشبختانه امسال نمایشگاه «دُر ماندگار» در کنار نمایشاه خانه ایرانی و کالای ایرانی به خوبی و با استقبال کم نظیر مردم قزوین مواجه گردید. در این نمایشگاه که 23 غرفه برپا شد و مشاوره های خانوادگی با همکاری مبلغین حوزه علمیه خواهران ارائه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha