جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام رضا

حوزه/ جمعيت زوار به طورى بود كه تشرف به حرم مطهر سخت و دشوار بود. روزى با زحمت و مشقت وارد حرم مطهر شدم؛ كتاب مفاتيح را باز كردم دست در جيب نمودم تا عينك را بيرون بياورم؛ چون چند سال است بدون عينك نمى توانم خط بخوانم؛ ديدم عينك را فراموش كرده ام همراه بياورم. سخت ناراحت و ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب كرامات الرضويه(ع) به قلم على ميرخلف زاده، منتخبی از معجزات امام على بن موسى الرضا(ع) بعد از شهادت است که به مناسبت دهه کرامت و ولادت هشتمین پیشوای شیعیان در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان به این امام همام می گردد.

* بدون عينك 

جناب آقاى حاج محمد حسن ايمانيه نقل كرد در ماه رجب 94 مشهد مقدس رضوى(ع) مشرف شده پس از مراجعت نقل نمودند.

جمعيت زوار به طورى بود كه تشرف به حرم مطهر سخت و دشوار بود. روزى با زحمت و مشقت وارد حرم مطهر شدم؛ كتاب مفاتيح را باز كردم دست در جيب نمودم تا عينك را بيرون بياورم؛ چون چند سال است بدون عينك نمى توانم خط بخوانم؛ ديدم عينك را فراموش كرده ام همراه بياورم. سخت ناراحت و شكسته خاطر شدم كه به چه زحمتى به حرم مشرف شدم و نمى توانم زيارت بخوانم.

در همان حال چشمم به خطوط مفاتيح افتاد، ديدم آنها را مى بينم و مى توانم بخوانم. خوشحال شدم و زيارت را با كمال آسانى خواندم و خدا را سپاس كردم. پس از فراغت و خارج شدن از حرم مفاتيح را باز كردم، ديدم نمى توانم بخوانم و به مانند پيش بدون عينك خط را نمى شناسم و تاكنون چنين هستم دانستم كه لطفى و عنايتى از طرف آن بزرگوار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha