سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجاب

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این که امروز زنان و دختران باید از نقشه های شوم و آراسته و زینت داده شده دشمنان آگاه شوند تا گرفتار دامه های آنان نشوند، گفت: مردان ما غیرت دارند و می دانند اگر خانواده آن ها مقید به حجاب و عفاف باشند، امنیت خانواده بالا می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، امروز در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین، گفت: هیچ انسان عاقل، آگاه و منطقی نمی تواند اشارات زیبای قرآنی در مورد عفاف و حجاب را انکار کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: استکبار جهانی با استخدام کارشناسان حاذق مطالعه و برنامه ریزی کرده اند که اگر ما بخواهیم قرآن و اسلام را در ممالک اسلامی کم رنگ کنیم و بعد منجر به از بین رفتن اسلام ناب محمدی(ص) شوید، باید در درجه اول بر روی حجاب زنان و دختران کار کنیم.

وی با بیان این که  امروز زنان و دختران باید از نقشه های شوم و آراسته و زینت داده شده دشمنان آگاه شوند تا گرفتار دامه های آنان نشوند، افزود:  مردان ما غیرت دارند و می دانند اگر خانواده آن ها مقید به حجاب و عفاف باشند، امنیت خانواده بالا می رود.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: ما در اسلام  زنانی همچون فاطمه زهرا (س) و زینب کبری(س) را به عنوان کامل ترین، بهترین و  والاترین الگوهای حجاب داریم که هر کدام در زمان خود با حجابشان، حضور فعال سیاسی و اجتماعی داشته اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: اگر استقلال و امنیت می خواهیم باید پایبند به اسلام باشیم و بدانیم که همین موضوع بسیار مهم عفاف و حجاب است که ما را در برابر دشمنان مصون می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha