جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نهاد رهبری

حوزه/ معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های کشور، رشد علمی و گسترش دانشگاه در طول چهار دهه را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های کشور، عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، تصریح کرد: باید روحیه انقلابی، دوستی، برادری و وسعت نظر را در تمام دانشگاه‌ ها ایجاد کنیم و در انجام تمام امور رضایت ‌مندی خداوند را مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های ما اگر در مسیر نظام توحیدی قرار گیرند می ‌توانند موجب تعالی جامعه و انسان شوند، از این رو برای این که محیط دانشگاه محیطی خدایی شود، باید هر یک از مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام تقوی افزود: استان آذربایجان شرقی همواره با نگاه توحیدی در طول تاریخ، رشادت ‌های خود را نشان داده و امید است با نگاه توحیدی و با همدلی و هم‌ افزایی مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها بتوانیم به جایگاه درخور شأن برسیم و تحول ‌آفرین باشیم.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های کشور در بخش دیگری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظام توحیدی شکل گرفته است، عنوان کرد: تمام فعالیت ‌های نظام باید بر اساس هدایت‌ های خداوند و اسلام انجام گیرد، در نظام توحیدی همه چیز به خدا منتهی می ‌شود، براین اساس نیازمند جهاد و فداکاری هستیم وهیچ‌ گاه نباید احساس ضعف و ناتوانی کنیم.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: جمع کردن همه نیروهای ارزشی زیر چتر انقلاب اسلامی از وظایف دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه هاست.

وی با اشاره به رشد علمی ایران در منطقه همچنین گفت: رشد علمی و گسترش دانشگاه در طول چهار دهه، یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام امیر ابراهیم ‌زاده به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha