جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۲

حوزه/مدیر حوزه ایلام گفت: رسالت ما حوزویان تبلیغ دین خدا و ترویج آن در بین نسل جوان و بیان مباحث دینی به زبان روز است که این رسالت سنگینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در سومین جلسه هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان ایلام، گفت: رسالت ما حوزویان تبلیغ دین خدا و ترویج آن در بین نسل جوان و بیان مباحث دینی به زبان روز است که این رسالت سنگینی است و این که انتظارات بروز جامعه را نسبت به حوزه پاسخ داده و در مسیر تربیت نیروهایی که بر اساس باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی تحویل جامعه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید از این مشکلات و پیچ تاریخی عبور کنیم، لذا به آینده امیدواریم و این سخن رهبر انقلاب باعث ایجاد امید در جامعه می شود که ما حوزویان علاوه بر تبلیغ دین خدا باید به ایجاد روحیه نشاط ، شادابی و امید در جامعه بپردازیم.

مدیر حوزه علمیه استان ادامه داد: طبق آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها باید هر سه ماه یکبار مدیران مدارس علمیه ارزیابی شوند و یک نسخه از ارزیابی های صورت گرفته به مدیران ارائه گردد، تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha