چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان با آیت الله مقتدایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی با آیت الله مقتدایی، رئیس مجمع حامیان توسعه حوزه های علمیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سيد مصباح عاملی با آیت الله مرتضي مقتدایی، رئیس مجمع حامیان توسعه حوزه های علمیه و آيت الله حسيني بوشهري، عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه، در مشهد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین عاملي، مدير حوزه علميه خراسان، ضمن خير مقدم، به تحولات دو سال اخير بعد از حكم مقام معظم رهبري نسبت به انتصاب اعضاي شوراي عالي و مديريت اين حوزه اشاره كرد و گفت: همه تلاش اين مجموعه آن است كه بتوانيم منويات و تاكيدات رهبر معظم انقلاب نسبت به تحول در حوزه علميه را تحقق بخشيم.

وی افزود: برنامه ريزي ها و اقدام هاي خوبي در اين حوزه انجام شده كه اميدواريم مورد رضايت حضرت بقية الله(عجل الله تعالي فرجه) قرار گيرد و با عنايت آن حضرت در مسير تحول مدنظر مقام معظم رهبري به خوبي حركت كنيم.

هم افزایی حوزه های قم و مشهد

آیت الله مقتدایی نیز با اشاره به لزوم تحقق منويات مقام معظم رهبری نسبت به حوزه های علمیه، اظهار کرد:  گزارش فعاليت هاي تحولي در دو سال اخيرحوزه علميه خراسان  نشان دهنده اجرائي شدن تحول و تاکیدات مد نظر ایشان مي باشد و جای خرسندي دارد که امیدواریم این حرکت ها مورد عنایت حضرت ولي عصر(عجل الله تعالي فرجه) قرار بگیرد.

وی زحمات انجام شده در حوزه علمیه خراسان را خوشحال کننده و ارزشمند عنوان و بر استمرار هم افزائي و نشست های مشترک بیشتر میان حوزه علمیه قم و مشهد تاکید کرد تا به صورتی مکمل در برنامه ريزي ها و اقدام هاي تحولي دو حوزه شاهد ارتقاء و رشد و بالندگي مطلوب تر و سريعتري باشيم.

در این دیدار، حجج اسلام مهدوی ارفع، معاون آموزش و کاظمی، مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان به بیان گزارشی از فعالیت های تحولي دوسال اخير در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha