جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید حجت الاسلام ردّانی پور

پیکر مادر سردار شهیدان مصطفی و رسول ردانی پور صبح امروز در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا کنار پسر شهید خود به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم عصمت عباس مجیدی مادر شهیدان رسول و مصطفی ردانی پور صبح امروز از مقابل مسجد نورباران با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در گلستان شهدا در کنار مزار فرزندش به خاک سپرده شد.

این مادر شهید در دیدار با رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند: «وقتی از دنیا رفتم، جنازه‌ام را در قبر آقا مصطفی دفن کنید.»

عصمت عباس مجیدی پس از تحمل ۳۵ سال چشم انتظاری عصر دیروز در 96 سالگی دار فانی را وداع گفت.

شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی‌پور دو هفته پس از ازدواج خود در عملیات والفجر 2 ، 15 مرداد سال 62 در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت رسید و هنوز پیکر مطهر این شهید بزرگوار به وطن باز نگشته است.

وی در عملیات‌های فرماندهی کل قوا، شکست حصر آبادان، طریق‌القدس، چذابه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان و محرم  حضور فعال داشت.

ماجرای ازدواج، قرائت دعای کمیل در جبهه، پیدا نشدن پیکر مطهر و درخواست از حضرت زهرا سلام اله علیها بر پیروان و رهروان شهدا پوشیده نیست.

فرازی از وصیّتنامه شهید:

با دوستان و برادران ایمانی خود در راه خدا محبت ورزید و برای خدا از یکدیگر درگذرید، همان‌گونه که انتظار دارید خدا شما را ببخشد؛ دوستان عزیز تنها راه رسیدن به سعادت ترک محرمات و انجام واجبات است.

مجلس ترحیم حاجیه خانم عصمت عباس مجیدی از ساعت 9 تا 12 فردا در مسجدو حسینیه نورباران واقع در چهار راه نورباران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha