شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مشترک کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش سمنان

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه راهبرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان «نماز، اخلاق، معنویت» و «مهارت و خلاقیت» است، گفت: ۱۱ نفر نیروی انسانی در قالب سرباز طلبه در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ جذب آموزش‌وپرورش استان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد دستورانی، ظهر امروز در نشست مشترک کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: راهبرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان، «نماز، اخلاق، معنویت» و «مهارت و خلاقیت» است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: اقامه نماز جماعت در مدارس به‌صورت کمی و کیفی در سال تحصیلی جدید جزو دستور کار ما است.

وی با بیان اینکه تقویت اخلاق و معنویت یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی است، افزود: اگر ما این دو مؤلفه را در بین دانش آموزان رشد دهیم به نشاط سالم دست خواهیم یافت.

دستورانی با اشاره به اینکه 11 نفر نیروی انسانی در قالب سرباز طلبه در سال تحصیلی 97-98 جذب آموزش‌وپرورش استان خواهند شد، خاطرنشان کرد: 2500 گفتمان دینی در سطح مدارس استان برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌شده است.

رتبه نخست استان در کشور در پوشش مدارس امین

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به حسن همکاری حوزه و آموزش و پرورش در این استان، اظهار داشت: 15 درصد مدارس استان تحت پوشش مدارس امین هستند.

قاسم شریفی تصریح کرد: استان سمنان در کشور در پوشش مدارس امین رتبه نخست را داراست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha