پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که در طول تاریخ اتکای حوزه‎های علمیه به مردم بوده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) بهترین مردم را کسی می دانند که پس از ایمان به خدا نفعش به مردم برسد، بنابراین ما باید سعی کنیم یار مردم و نیازمندان باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در نشستی با مدیر مرکز جدید خدمات حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند حجت الاسلام توسلی در خدمت به  طلاب و روحانیت استان، گفت: در طول تاریخ علی رغم تمام سختی ها، به دلیل جایگاه ویژه روحانیت و علمای دینی، مکتب اهل بیت(ع) زنده و پویا مانده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: عالمان در تمام دوران ها نجات بخش جامعه شیعه از بحران ها بوده و این درحالی است که روحانیت در طول تاریخ نقطه کانونی دفاع از مکتب، مذهب، استقلال و آزادی ملت و کشور ایران بوده است .

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که در طول تاریخ اتکای حوزههای علمیه به مردم بوده است، گفت: پیامبر  اکرم (ص) بهترین مردم را کسی می دانند که پس از ایمان به خدا نفعش به مردم برسد، بنابراین ما باید سعی کنیم یار مردم و نیازمندان باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: روحانیت و علمای دین وارثان انبیاء الهی اند و همواره در طول تاریخ جایگاه ممتاز و ویژه ای داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی یکی از کارهای ارزشمند و ماندگار مرکز خدمات حوزه را دیدار از معمرین دانست و بیان کرد: این کار برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

 حجت الاسلام صفی خانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مرکز ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha