سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی نژاد

حوزه/ مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد از برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در ۱۵۰۰نقطه از جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی استان یزدT شب گذشته در مراسم استقبال از خدّام حرم رضوی یازدهمین جشنواره « زیر سایه خورشید» یزد که در دفتر آیت الله ناصری امام جمعه یزد برگزار شدT با اشاره به این که جشنواره زیر سایه خورشید در 1500 نقطه از جهان برگزار می شود گفت: این برنامه مردمی به مدت یک دهه در استان یزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره زیر سایه خورشید در بیش از 420شهر ایران برگزار می شود ادامه داد: 250 نفر از خدام حرم مطهر رضوی و 100 نفر از مبلغان و روحانیون در سراسر کشور همراه کاروان زیرسایه خورشید هستند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه اجتماع بزرگ زیر سایه خورشید یکی از بزرگترین تجمع‌هایی است که در ایران اسلامی برگزار می‌شود عنوان کرد: همه مردم ایران مدیون امام رضا(ع) هستند و به همین دلیل این طرح و جشن در شهرهای مختلف ایران به عنوان صحن‌های مجازی حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود که در این سال ها خوشبختانه مورد استقبال بی نظیر مردم نیز قرار گرفته است.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد در پایان به آثار معنوی جشنواره زیرسایه خورشید اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا در صورتی که این جشنواره به عنوان یک فعالیت بین‌المللی ثبت شود، تاثیر و عمق معنویت آن بیش از پیش در سایر کشورهای جهان عطرافشان می‌شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha