پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: معامله معلمان، مالی و پولی نیست، بلکه معامله با خداوند است، البته در این راه نیازمند آموزش آداب مخصوص معلمی نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در دیدار با معلمان و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان، معلمی را مملو از عشق دانست و گفت: تنها یک معلم می تواند فردی که در عمق چاه ظلمانی افتاده است را نجات و یاری دهد.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: یک معلم مهربان با دستگیری از این قبیل افراد آنان را از تاریکی و بدبختی بیرون می آورد و با دلسوزی و تلاش به اوج عظمت می رساند.

وی با اشاره به این که کار معلمی را نمی شود با حقوق و مزایا جبران کرد، گفت: واقعا نمی توان با مسائل مالی زحمات معلمان را جبران کرد مگر نه اگر بعضی از پزشکان ماهانه 200 میلیون حقوق می گیرند باید به معلم یک میلیارد حقوق داده شود.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: معامله معلمان،  مالی  و پولی نیست، بلکه معامله با خداوند است، البته در این راه نیازمند آموزش آداب مخصوص معلمی نیز هستیم.

وی به پاداش کار معلمی در روز قیامت اشاره کرد و گفت: روز قیامت برای تک تک معلمان پاداشی به اندازه کوه های سربه فلک کشیده و ابرهای در هم رفته داده می شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: روز قیامت در دفترچه عزیزان معلم هزار بار حج در رکاب رسول الله(ص) و جنگ در به همراه امام زمان(عج) نوشته شده و هنگامی که بنده با این نامه عمل روبرو شد، بسیار متعجب می شود.

وی تصریح کرد: وقتی نامه را می خواند با تعجب می گوید با حقوق معلمی چه طور من هزار حج آن هم در رکاب رسولالله بوده ام و خطاب می آید که تو در جهان معلم خیر و نیکی بودی و این پاداش زحمات تو است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha