پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین از احزاب معارض بحرینی از فعالیت های این جریان در سالگرد اشغالگری رژیم آل خلیفه در بحرین خبر داد که از جمله آن ها برگزاری تظاهرات داخل کشور و برنامه های رسانه ای در داخل و خارج کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین از احزاب معارض بحرینی از فعالیت های این جریان در سالگرد اشغالگری رژیم آل خلیفه در بحرین خبر داد که از جمله آن ها برگزاری تظاهرات داخل کشور و برنامه های رسانه ای در داخل و خارج کشور است.

فعالیت های جریان الوفاء الاسلامی در سومین سال متوالی با شعار "وطن در برابر متجاوزین مقاومت می کند3" از امروز آغاز می شود؛ به این صورت که تظاهرات در روز های پنج شنبه و جمعه راه اندازی می شود و همچنین کنفرانسی پیرامون تاریخ بحرین و جنگ فرهنگی که متعرض ساکنان اصلی این کشور می شود، برگزار خواهد شد.

این جریان اشاره کرد: از زمان ورود آل خلیفه به بحرین در 23 جولای 1782 میلادی (1مرداد 1161شمسی)، موجی از تجاوز، طغیان و جنایت به همراه داشت که رژیم آل خلیفه با حمایت استعمار انگلیسی مرتکب می شد.

 ورود آل خلیفه به بحرین در 23 جولای 1782 میلادی (1مرداد 1161شمسی)، تاریخ آغاز فروپاشی داخلی کشور بود که تا امروز ادامه داشته است و منجر به تخریب هویت اصلی ساکنان کشور و ارتکاب جنایت هایی مثل قتل، غارا و انواع شکنجه ها شد.

مردم بحرین، آل خلیفه را اشغالگر و متجاوز می داند و این مسئله در انقلاب 14 فوریه نمود پیدا کرد و تظاهرات کنندگان شعار "بروید" سر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha