شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاتل زینب ۷ ساله در ملا عام اعدام شود

حوزه/ امین انصاری پدر زینب دختر بچه ۷ ساله پاکستانی که بعد از تجاوز به قتل رسیده بود، خواستار اعدام قاتل دخترش در ملا عام شد، قاتل این دختر بچه بعد از دستگیری ۷ بار به اعدام محکوم شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امین انصاری پدر زینب دختر بچه 7 ساله پاکستانی که بعد از تجاوز به قتل رسیده بود، خواستار اعدام قاتل دخترش در ملا عام شد، قاتل این دختر بچه بعد از دستگیری 7 بار به اعدام محکوم شده است.
امین انصاری یک نامه به تمام رهبران احزاب سیاسی پاکستان نوشته است و در این نامه گفته است که عمران قاتل زینب به اعدام محکوم شده است، اما پرونده  این جنایتکار برای عفو نزد رئیس جمهور پاکستان فرستاده شده است و اکنون باید رهبران احزاب سیاسی پاکستان کمک کنند تا قاتل دخترش را در ملا عام اعدام کند.
امین انصاری پدر زینب در ادامه گفت زینب فقط دختر من نبود بلکه دختر پاکستان بود و خواستار اعدام قاتل ملا عام به علت این است که تمام جنایتکاران عبرت بگیرند و دسگر چنین اتفاقی برای دختران ما رخ ندهد.

گفتنی است زینب دختر هشت ساله پاکستانی یکی از قربانیان تجاوز بود و چندماه پیش جنازه آغشته به خون او در یک زباله دانی پیدا شد، بسیاری از سیاست مداران ورسانه‌های پاکستانی تلاش خود را برای یافتن قاتل او شروع کردند، زینب در حالی به قتل رسیده بود که پدر و مادر او برای انجام عمره به عربستان سفر کرده بودند و پس از شنیدن اتفاق تلخی که برای دخترشان رخ داده مجبور شدند به پاکستان بازگردند.


رسانه‌های پاکستانی هر روز تصاویر جدیدی از دوربین‌های مداربسته مسیری که زینب در آن ربوده شده بود منتشر می‌کردند و همین باعث می‌شد تا کار سخت‌تر شود.تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که قاتل شیطان صفت دست کودک را گرفته و هر دو قدم زنان حرکت می‌کنند، آرامش کودک در تصاویر نشان می‌داد که قاتل از اقوام و آشنایان نزدیک است.


با حضور سروزیر ایالت پنجاب در خانه کودک، و دستور مستقیم «شهباز شریف» بلافاصله تمام سازمان‌های امنیتی و قضایی بسیج شدند تا سریع‌تر قاتل را شناسایی کرده و او را به سزای رفتارش برسانند.


مردم شهر قصور نیز دست به اعتراضات خیابانی زده و حتی درگیری آنان با پلیس باعث کشته شدن دو نفر دیگر شد.کار به حدی پیچیده و حساس بود که پلیس یک بار مسئول پرونده را تغییر داد تا نسبت به تجربه و زیرکی او مطمئن باشد و ده‌ها نفر از جوانان شهر قصور که از لحاظ فیزیکی شبیه به کسی بودند که در فیلم‌های منتشر شده همراه با زینب قدم می‌زد دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفتند تا شاید سرنخی به دست آید ولی پاسخ منفی بود.


تا اینکه سرانجام آزمایش «دی ان ای» نام قاتل را فاش کرد، شخصی به نام «عمران» که در همسایگی خانه زینب زندگی می‌کرد.این جنایتکار اعتراف کرد که کودک را با وعده ملاقات با والدینش فریب داده و او را به قربانگاه کشانده است.


نکته عجیب این که «عمران» جزو  کسانی بود که داوطلبانه همراه با خانواده زینب به دنبال جنازه او می‌گشتند و حتی در تظاهرات مردم شهر قصور از شعار دهندگان اصلی بود و درخواست می‌کرد که قاتل زودتر دستگیر و اعدام شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha