جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعیم العبودی سخنگوی رسمی جنبش عصائب اهل الحق

حوزه/ نعیم العبودی سخنگوی رسمی جنبش عصائب اهل الحق ملت عراق را به تظاهرات مسالمت آمیز برای مطالبه حقوق قانونی خود دعوت کرد و بر ضرورت شناسایی آشوبگران و عاملان تخریب اموال عمومی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نعیم العبودی سخنگوی رسمی جنبش عصائب اهل الحق ملت عراق را به تظاهرات مسالمت آمیز برای مطالبه حقوق قانونی خود دعوت کرد و بر ضرورت شناسایی آشوبگرانی که می خواهند از تظاهرات برای تخریب اموال عمومی و اجرای برنامه های خصمانه سوء استفاده کنند، تاکید کرد.

العبودی اشاره کرد: سهمیه خواهی، عدم اعتماد به سیاستمداران و نظام پارلمانی و بروکراسی از اموری است که به صورت مستقیم در تقدیم خدمات به شهروندان و تحریک مردم برای حضور در تظاهرات و رد این سیاست ها و مطالبه حقوق تأثیر می گذارد.

وی افزود: بی اعتنایی به انتخابات و تظاهرات یک پیام هشدار از سوی ملت به سیاستمداران است.

سیاستمداران از طریق گفتگو به دنبال راه حل باشند

سخنگوی عصائب اهل الحق با بیان اینکه طبقه سیاسی باید بر سر میز گفتگو بشیند و قبل از سر ریز شدن صبر ملت، راه حلی پیدا کند، اشاره کرد: ما از تظاهرات مسالمت آمیز که به دنبال حقوق خود از راه های قانونی است حمایت می کنیم و خواهان برگزاری مسالمت آمیز تظاهرات و جلوگیری از سوء استفاده آشوبگران از تظاهرات هستیم.

شایان ذکر است که استان های میانی و جنوبی عراق بیش از یک هفته است که شاهد تظاهرات روزانه است و منجر به وارد شدن آسیب به دستگاه های امنیتی و آتش زدن مراکز احزاب و نهاد های دولتی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha