پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمسن صدیقی-امام جمعه موقت تهران

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با بیان این که در دوران جنگ تحمیلی بسیج، سپاه، ارتش و نیروهایی که دل به خداوند متعال داده بودند، هشت سال استقامت کردند، گفت: امروز نیز عده ای بنا دارند تا با هجمه های اقتصادی مقدسات را متزلزل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، در اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان، در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد با بیان این که پشتوانه انقلاب و ولایت حضور حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) در این کشور است، گفت: اینجا حریم قدس رضوی باب نجات و نور، قدرت و عزت و معنویت ابدی است.

وی با بیان این که همه شما فقها و علما از جمله بزرگان، نگهبانان و مرزبانان دین و بازوان امام زمان(عج) هستید، تصریح کرد: مجرای تجلی امام زمان(عج) ولایت فقیه است و در این مسیر بسیجیان به عنوان خط شکن هستند تا مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنند و یکایک شما باید آمادگی ظهور حضرت و پاسخگویی به درخواست نصرت ایشان را داشته باشید.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که شما اساتید و نخبگان بسیجی نیروهای کمی نیستید و طرفدار و تاثیر نفس دارید، بیان کرد: کلام یکایک شما نافذ است و در حوزه های علمیه می توانید نقش ایفا کنید؛ در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جبهه های حق علیه باطل را این مردم اداره کردند و در نهایت، همه شما برابر ابرقدرت های شرق و غرب با وحدت پیروز شدید.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که در دوران جنگ تحمیلی بسیج، سپاه، ارتش و نیروهایی که دل به خداوند متعال داده بودند، هشت سال استقامت کردند، اظهار کرد: امروز نیز عده ای بنا دارند تا با هجمه های اقتصادی مقدسات را متزلزل کنند و برای بی اعتبار کردن پشتوانه های حکومتی و مقدسات در درون مملکت تلاش می کنند.

وی با بیان این که بی حجاب در خیابان ها رفت و آمد کردن و عدم حساسیت به مفاسد اقتصادی عادی نیست و گاهی حمایت از مفاسد تعمدا برای آن است تا نظام اسلامی در باتلاق مفاسد فرو برود، گفت: اگر دشمنان دیروز در دانشگاه ها به دنبال ضربه بودند، امروز این خطر جدی حوزه های علمیه را نیز تهدید می کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که تقویت مبانی اعتقادی و ایمانی به عمل است، ابراز کرد: اطاعت و در زیرپرچم خداوند متعال بودن همان تقویت مبانی اعتقادی بوده و بسیجی بودن معنای دیگری از سیر الی الله و سلوک به مقتدای هستی است، لذا در این مسیر اگر مبانی اعتقادی را در سیر علمی و عملی شفاف و ریشه دار کنید خداوند نیز راه را برای شما تثبیت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که بسیاری انقلابی و اهل جهاد بودند، اما امروز اعتقادات خود را از دست داده اند، خاطر نشان کرد: باید پرچم ولایت را در شکل و لباس بسیج نگاه دارید و اصل برایتان پرچم و پرچمدار باشد.

وی همچنین توصیه کرد: از کسانی که مشکلات اخلاقی دارند، اعراض کنید و خود را بر محور توحید نگاه دارید، زیرا در جنگ امروز نمی توان تنها با ابزار و امکانات به پیروزی رسید، بلکه باید ایثار داشته باشید و در این مسیر فداکارهایی کنید؛ این خطرناکترین جنگ طول تاریخ است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha