پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ پروژه های عمرانی مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از فعال بودن بیش از ۸ طرح عمرانی حوزوی در این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به این که ساختمان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با زیربنای 2280 مترمربع که مراحل پایانی را طی می کند، گفت: پروژه تکمیل نمای مدرسه درکنگاور نیز با بیش از 25 سال رکود آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در مرکز شهر در حال انجام است، اظهار کرد: هم اکنون طرح توسعه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه که شامل احداث آشپزخانه و سالن غذا خوری و نیز 6  باب مدرس با زیر  بنای 900 متر مربع، در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی ادامه داد: بازسازی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تخریب شده سرپل ذهاب در حادثه زلزله و همچنین احداث استاد سرا شروع شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به این که برای بازسازی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قصرشیرین که در حادثه زلزله تخریب شده بود، خاطر نشان کرد: مناقصه این طرح نیز در حال انجام است و با انتخاب پیمانکار ساخت آن آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی با بیان این که مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب در حادثة زلزله سال گذشته دچار تخریب شده بود و مورد تعمیر قرار گرفت، گفت: با پیمانکاران این طرح ها تسویه مالی نشده است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حمایت ها و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در اکثر پروژه های تعمیری و توسعة مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه، گفت: مدارس علمیه شهرستانهای سنقر و کلیایی با زیر بنای 2280 متر و صحنه با زیر بنای 1600 متر در مرحله اجرا و اسکلت بتونی می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان از پیگیری ها برای ساخت مراکز تخصصی خبر داد و یادآور شد: با حمایت خیران می توان در توسعه ساخت مراکز آموزشی تخصصی حوزه در استان قدم های موثری برداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha