پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شورای نگهبان اسلامیت و جمهوریت نظام را تضمین می کند، لذا باید اذعان کرد که نقش این شورا در ماندگاری جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهرودی، امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کردستان، با تاکید بر این که باید در نگهبانی از دستاوردهای  انقلاب و آرمانهای امام راحل و شهدا موفق و سربلند عمل کنیم، گفت: امروز خداوند به این مردم برکت زندگی در کشوری اسلامی و رهبری با درایت و عالم عطا کرده است که این چیز کمی در این زمانه برای انسانیت نیست.

وی در ادامه سخنان خود ادامه داد: یکی از خواسته ها و آرزوهای امام راحل گسترش اسلام در سراسر جهان بود، لذا باید بتوانیم با اعمال و کردار خود این آرزو و خواسته امام خمینی(ره) را در دنیا عملی کنیم و زمینه گسترش اسلام واقعی را فراهم آوریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی توانستند در مقابل جهان کفر و استکبار ایستادگی کنند و نهایتا پیروز شوند، عنوان کرد: ایران هشت سال به تنهایی در مقابل جهان کفر و استکبار ایستادگی کرد و به فرموده امام خامنه ای كه مي فرمايند: «ما در سال 57 آمریکا را از کشور در دهه 90 از منطقه بیرون کردیم و به زودی از جهان بیرون خواهیم کرد»، ابهت پوشالین غرب و شرق را در هم کوبید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب بسیاری در جهان از ابتدا تاکنون بوده، افزود: الهی بودن ریشه انقلاب اسلامی و آرمانهای معنوی آن باعث شد که تمام جهان غرب و شرق نتوانند گزندی به این انقلاب مردمی و الهی برسانند، لذا برای تداوم اقتدار این نظام باید طبق دستورات اسلام حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني شاهرودی عنوان کرد: قانون الهی، رهبر قرآنی و مردم متدین سه مولفه مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن لحظه از دسیسه چینی علیه این نظام الهی کوتاه نخواهد آمد، بیان داشت: این انقلاب بعد از 4 دهه هنوز در برابر توطئه های هر روزه دشمنان سربلند و بیمه است، لذا باید قدر این امنیت و اقتدار را همه بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:  امروز ایران زمینه ساز جبهه مقاومت در منطقه شده و همین امر باعث از بین رفتن معادلات دشمنان و باطل شدن نقشه های آنان شده است.

وی در ادامه سخنان خود تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران را یاوه گویی نابخردانه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان این ملت به خوبی به این امر واقفند که جمهوری اسلامی ایران و توان نظامیش به حدی است که می تواند در عرض کمتر از یک ساعت تمام زیرساختهای کشورهای خلیج فارس که دست نشانده آمریکا و غرب هستند را منهدم کند و همین عامل باعث ترس آمریکا و اذنابش از این انقلاب است.

نماينده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی این است که این انقلاب در دفاع از حقوق مسلمانان توجهی به مذهب آنها ندارد، لذا این امر باعث جهانی شدن انقلاب اسلامی در دنیا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: شورای نگهبان را باید مبنای تشکیل مجلس شورای اسلامی دانست و اگر این شورا نباشد، مجلس شورای اسلامی هرگز شکل نخواهد گرفت.

عضو خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: شورای نگهبان اسلامیت و جمهوریت نظام را تضمین می کند، لذا باید اذعان کرد که نقش این شورا در ماندگاری جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha