جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد گفت: شیعیان ولایت پذیری خود را مدیون اهل بیت (ع) هستند و در این میان ایرانی ها پیدا کردن راه حق و ثوابی که نسبت به مکتب اهل بیت و دین مبین اسلام است را مدیون امام رضا (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد، ظهر امروز در دیدار خدام حرم رضوی، در یزد، با بیان این که شیعیان ولایت پذیری خود را مدیون اهل بیت(ع) هستند، گفت: ایرانی ها پیدا کردن راه حق و ثوابی که نسبت به مکتب اهل بیت(ع) و دین مبین اسلام را مدیون امام رضا (ع) هستند.

وی، با بیان این که یزد بعد از خراسان رضوی بیشترین شدت علاقه و انتصاب را به امام هشتم دارد ادامه داد: امام رضا(ع) در طی مسیر هجرت خود از مدینه به خراسان که دو هزار کیلومتر بود، 600کیلومتر آن را از استان یزد عبور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در ادامه به حرکت مثبت و موثر جشن زیر سایه خورشید اشاره و خاطر نشان کرد: در این سال هایی که شاهد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در کشور و جهان هستیم می بینیم که علاقه مندان بسیاری با شوق و ذوق این برنامه را دنبال می کنند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده نیز بازهم شاهد فعالیت‌های چشمگیر در راستای نشر فرهنگ رضوی در سطح کشور و جهان باشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha