پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید ناصر حیدری

حوزه/ دبیر یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد از برگزاری این جشن در ۴۴منطقه روستایی و شهری یزد خبر داد.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری، دبیر یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد در دیدار خدّام حرم رضوی با نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مناطق روستایی و شهری استان یزد میزبان جشنواره زیر سایه خورشید است گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، چهار گروه از خدام حرم رضوی در 10روزی که در استان یزد حضور دارند به 44منطقه روستایی و شهری یزد سفر می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی شده که در یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد، 250 برنامه مختلف در سطح استان برگزار شود.

حجت الاسلام حیدری دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون، بیماران بستری در روستاها و به ویژه دیدار با محرومان را از جمله برنامه های این دوره جشنواره زیر سایه خورشید عنوان کرد و افزود: تقبل درمان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و کمک به ایتام و نیازمندان از دیگران برنامه های این دوره از جشنواره است.

دبیر یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد اظهار داشت: در یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یک مسابقه ویژه مخصوص کودکان، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده که پس از اتمام مدت زمان مسابقه، با ارزیابی مردمی و همچنین قرعه کشی برندگان شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha