جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید شهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان بحرین و معارض رژیم آل خلیفه خواستار مستند سازی تجاوز علیه حقوق بشر بحرین به عنوان توجیهی برای تغییر سیاسی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان بحرین و معارض رژیم آل خلیفه خواستار مستند سازی تجاوز علیه حقوق بشر بحرین به عنوان توجیهی برای تغییر سیاسی شد.

وی به مستند سازی دوره سیاه آل خلیفه تشویق و تاکید کرد: امید به بهبود اوضاع حقوقی دور از دسترس و امری خیالی شده است.

شهابی بر ضرورت مسلح بودن به آگاهی سیاسی برای جلوگیری از فراموشی جنایت های آل خلیفه تاکید کرد و خواستار بهره مندی از روحیه عالی و ایمان به پیروزی حتمی شد.

رهبر آزادگان بحرین انتخابات پارلمان را طرحی شکست خورده دانست و مشارکت در آن را گرایش به دشمن ستمکار خواند و از مردم خواست در برابر تبلیغات رژیم آل خلیفه در خصوص انتخابات پارلمان، تحت تأثیر نگیرند.

شهابی از اقدام قربانیان به مستند سازی رنج ها و سختی ها خود و فاش کردن اسامی شکنجه گران استقبال کرد و گفت: ترس، جنایتکاران آل خلیفه را به شکنجه و جنایت تشویق می کند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر شجاعت قربانیان، برخی از شکنجه گران معروف شدند، افزود: باید روزانه جنایت های شکنجه گران زن و مرد را ثبت کنند و تصاویر این جنایتکاران نباید از ذهن وطن و ملت پاک شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha