شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین گفت: هیچ کس، نه ترامپ و نه نتانیاهو نمی تواند پرچم مقاومت را از دست ما بگیرد؛ چراکه خداوند پیروزی حتمی را رقم زده و ما به این پیروزی وعده داده شده ایم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: هیچ کس، نه ترامپ و نه نتانیاهو نمی تواند پرچم مقاومت را از دست ما بگیرد؛ چراکه خداوند پیروزی حتمی را رقم زده و ما به این پیروزی وعده داده شده ایم.

وی ادامه داد: هدف مقاومت قبل از هر چیز جنگ در راه خدا برای بهره مندی امت اسلامی از زندگی با عزت و کرامت و آزادی حقیقی است تا همیشه به وحدانیت خداوند و رسالت حضرت محمد (ص) شهادت بدهد و دشمن به مقدسات آن تجاوز نکند.

مزدوران آمریکا و اسرائیل از سوریه رفتند و مقاومت در آنجا باقی ماند

سید صفی الدین در مراسم سالگرد شهدای مقاومت اسلامی در نبطیه گفت: بعد از یک سال توطئه اسرائیل و آمریکا برای عقب نشینی نیرو های مقاومت از جنوب سوریه، دیدیم که مقاومت در جنگ سوریه حضور دارد و این مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند که امروز و فردا از سوریه خارج می شوند.

وی افزود: هر کسی که گمان می کند قرارداد "سایکس پیکو" جدید رخ داده، اشتباه می کند و هرکسی که فکر می کند آمریکا و کشور های غربی یا هر کشور در عالم می تواند آینده منطقه از یمن تا عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را بدون وجود مقاومت تعیین کند، اشتباه می کند.

مقاومت در نقشه آینده باقی خواهد ماند

عضو ارشد حزب الله با تاکید بر اینکه مقاومت در لبنان و منطقه قدرتمند  و حاضر است و در نقشه آینده نیز باقی خواهد ماند، گفت: ما خواستار تسریع در تشکل گیری دولت هستیم و حزب الله به دنبال حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است که کشور با آن رو به است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha