جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرح بخش

حوزه/امام جمعه آرین شهر با بیان اینکه امروز جامعه از بیکاری رنج می برد، گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند با ایجاد اشتغال برای جوانان روی توسعه کسب و کار کشور تاثیرگذار مثبت بگذارد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام محمدحسن فرح بخش امام جمعه آرین شهر در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار داشت: جامعه ما، امروز نیاز به مراکزی دارد که بتوانند به ایجاد اشتغال برای جوانان کمک کند.

وی با بیان اینکه  رشته های فنی و حرفه ای برای جوانان مهارت های اشتغالزایی را فراهم می کند، گفت: امروز برخی از جوانان در بیکاری به سر می برند و نیاز به شغل و منبع درآمد دارند.

امام جمعه آرین شهر با اشاره به اینکه متاسفانه در سال های اخیر برخی از روستاها، از جمعیت خالی شده اند، افزود: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، باید تمرکز زیادی روی جوانان و افراد باقیمانده در روستاها بشود و شغل های متناسب با آنان در روستاها ایجاد شود.

حجت الاسلام فرح بخش با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای بر روی اقتصاد کشور و توسعه کسب و کار می تواند تاثیر بسیاری موثری داشته باشد، تاکید داشت: جامعه ما امروز از بیکاری رنج می برد و برخی از افراد تحصیل کرده فقط به دنبال کارهای دولتی هستند که این یک آسیب بسیار بزرگ است.

وی با بیان اینکه امیدواریم فرهنگی در جامعه ایجاد شود که کار را افتخار خود بدانیم، گفت: اگر افرادی در جامعه دارای درآمد و یا فکری هستند باید از این فکر و درآمدشان استفاده شود تا جامعه را به سمتی ببریم که بیکاری کاهش یابد و اشتغال را به درون خانه ها ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha