جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 456710
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
وزارت کشور بحرین

حوزه/ وزارت کشور بحرین یکی از روحانیون شیعه این کشور به نام شیخ محسن عرادی ۵۴ ساله را به خاطر انتشار یادداشتی در توئیتر احضار کرد و ادعا کرد که این روحانی در یادداشت خود به یکی از اقشار کشور اهانت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وزارت کشور بحرین یکی از روحانیون شیعه این کشور به نام شیخ محسن عرادی 54 ساله را به خاطر انتشار یادداشتی در توئیتر احضار کرد و ادعا کرد که این روحانی در یادداشت خود به یکی از اقشار موجود در کشور اهانت کرده است و از این رو اقدامات قانونی باید علیه وی صورت گیرد و روانه دادگاه شود.

شیخ عرادی در صفحه توئیتر خود گفته بود که برخی یادداشت ها را که شاید توهین به گروهی تلقی می شده پاک کرده است به ویژه در مورد ارزیابی علمی تاریخ و نقد برخی صحابه پیامبر در مورد خطبه شقشقیه امام علی(ع) که این روایت در منابع عامه و شیعه موجود است و برخی علمای اهل سنت هم آن را شرح کرده اند.

لازم به ذکر است تا کنون مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین و تعدادی از سازمان های حقوقی و جمعیت های سیاسی احضار علما و روحانیون و زندانی کردن آنها را محکوم کرده و تاکید کرده اند: این کار در راستای سیاست برنامه ریزی شده نظام برای نقض آزادی های دینی در بحرین و ظلم و ستم طایفه ای علیه شیعیان و محاصره و تحریم فعالیت های دینی است که طبق قانون بین الملل تمام این فعالیت ها باید آزادانه صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha