جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه عمل لبنان

حوزه/ جبهه عمل لبنان گفت: هیچ تصمیم و قانون بین المللی برای اشغالگران صهیونیسم محترم نیست و آنها تمام قوانین و پیمان ها را زیر پای خود له کرده اند و در برخورد با این دشمن پست، راهی جز آتش و گلوله نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای حمله دشمن اشغالگر اسرائیلی به مردم منطقه خان یونس در نوار غزه را محکوم کرد. بر اثر این حمله تعدادی از مردم فلسطین شهید و مجروح شدند.

جبهه عمل همچنین از پاسخ سریع مقاومت فلسطین به این حمله و به هلاکت رساندن یک افسر صهیونیست تجلیل کرد و در ادامه از گروه های فلسطینی در داخل و خارج سرزمین های اشغالی خواست صفوف و سلاح خود را متحد کنند و همه باهم به گزینه مقاومت سیاسی و نظامی برای مبارزه با سرکشی صهیونیست ها و درهم شکستن اشغالگران روی بیاورند، زیرا هیچ تصمیم و قانون بین المللی برای این اشغالگران محترم نیست و آنها تمام قوانین و پیمان ها را زیر پای خود له کرده اند و در برخورد با این دشمن پست راهی جز آتش و گلوله نیست.

جبهه عمل تاکید کرد: دیگر صلح و سازش و مذاکره و سازش و قرار داد قرن اعتباری ندارد و عرب ها و مسلمانان باید عزم خود را برای بازپس گرفتن بیت المقدس و مسجدالاقصی از چنگال صهیونیست های اشغالگر جزم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha