پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علیدوست

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مسایلی که به طور خاص زمینه ساز تقویت وحدت و انسجام ملی است، پرداختن به برنامه های دهه کرامت در سراسر کشور است.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک این دهه اظهار داشت: ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا امام رضا(ع)، میراث عظیم دینی و ملی برای همه ماست که باید از این فرصت کم نظیر در مسیر تعمیق و تقویت وحدت و انسجام ملی استفاده کرد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان می خواهند به هر طریق و بهانه ای ، وحدت ملی ما را نشانه بروند ما باید با تکیه بر همین مناسبت های مذهبی و ایمانی، به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازیم و به تقویت انسجام ملی اهتمام خاصی بورزیم.

رئیس انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه قم ادامه داد: به لطف الهی و با برنامه ریزی مناسب مسئولان ، چندسالی است که در دهه کرامت ویژه برنامه های خوب و متنوعی در سراسر کشور اجرا می شود که باید همین روند با توجه به مساله کیفیت و محتوای پیام های ارایه شده دنبال گردد تا خود این مساله نیز به توسعه دلبستگی های مذهبی و ملی در بین مردم ما بینجامد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت که همه این برنامه ها و فعالیت ها مقدمه ای است تا مردم و نسل جوان جامعه ما از سیره و سبک زندگی و گفتار نورانی حضرات معصومین(ع) الگوبرداری کرده و به این وسیله زمینه سعادت دنیا و آخرت خود را فراهم کند.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha