سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که با مدیریت جهادی و انقلابی می توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم، گفت: باید تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در همه بخش های کشور نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان نکا برگزار شد با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای ولی فقیه به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری اثرگذار و تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از مناسبات داخلی و خارجی را تغییر داده است، افزود: امروز این انقلاب مردمی و دینی به الگویی برجسته برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان از ترس گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان، طرح انزوای ایران اسلامی را مطرح کردند، گفت: اما با نقش آفرینی و مدیریت صحیح ایران اسلامی این طرح دشمن نیز شکست خورده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی مایه مباهات و امید ملت های مظلوم و مستضعف جهان است، تصریح کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی موجب هراس و عصبانیت نظام سلطه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد و موجب شکست توطئه های آمریکا در مناطق مختلف جهان شد، خاطرنشان کرد: آمریکا که زمانی خود را کدخدای عالم می دانست امروز جایگاه خود را در منطقه و سایر نقاط جهان از دست داده است.

حجت الاسلام لائینی به شکست های متعدد آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و با بیان این که به اعتراف مقامات آمریکایی، این کشور سرمایه گذاری بسیاری برای جلوگیری از نفوذ ایران انجام دادند، تصریح کرد: همه این تلاش های منطقه ای و بین المللی با مدیریت صحیح ایران اسلامی شکست خورده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها و تحریم های دشمن به کشوری اثرگذار در دنیا تبدیل شده است، افزود: تحریم ها علیه ملت ایران، بستری را براس رشد و تعالی ایران اسلامی فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، نقش ولی فقیه در مدیریت صحیح کشور را بسیار اثرگذار و محوری دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در دهه های اخیر بستری برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فراهم کرده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی با شتاب به سوی اهداف اصلی خود در حرکت است، بیان داشت: توطئه ها و دشمنی های معاندان انقلاب اسلامی نمی تواند مانع این حرکت پرشتاب ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کند با تحریم ها و فشارهای اقتصادی می تواند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، خاطرنشان کرد: این ملت درچهار دهه اخیر ثابت کرده که زیر بار هیچ حرف زوری نخواهند رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با وحدت وهمدلی می توانیم همه مسیر های سخت و پرفرازونشیب را پشت سربگذاریم، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید با همدلی بیشتر و کنار گذاشتن حاشیه ها تنها به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که با مدیریت جهادی و انقلابی می توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: باید تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در همه بخش های کشور نهادینه شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسئولان باید در همه امور گوش به فرمان رهبری نظام باشند، افزود: در موضوع اقتصادی اگر دولتمردان سیاست های مورد نظر رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند به طور حتم تحریم های آمریکا نمی تواند اثر چندانی بر اقتصاد داخلی ما بگذارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha