جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدام رضوی

حوزه/ کاروان رضوی با حضور در بیمارستان میلاد بیرجند، فضای معنوی را در این بیمارستان ایجاد کردند.

به گزارش، خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، در هشتمین روز از ورود کاروان زیر سایه خورشید کاروان رضوی با حضور در بیمارستان میلاد بیرجند، عطر و بوی آستان قدس رضوی را در این بیمارستان به جای گذاشتند و فضای معنوی بی نظیری را ایجاد کردند.

  بانگ اذان در گوش نوزادان تازه متولد شده بیمارستان میلاد

 کاروان شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) ظهر امروز با حضور در بیمارستان میلاد بیرجند از بیماران عیادت و دلجویی کردند.

خدام رضوی در بخش های مختلف بیمارستان میلاد حضور یافتند و در تک تک اتاق ها از بیماران عیادت و حال و هوای صحن و سرای حرم امام رضا(ع) برای بیماران و کادر اجرایی بیمارستان تداعی کردند. همچنین خادمان بارگاه منور رضوی با حضور در زایشگاه بیمارستان میلاد بانگ اذان را در گوش نوزادان زمزمه کردند و در پایان نیز بسته های تبرکی نمک و نبات توزیع شد.

                          

دیدار خدام حرم رضوی با خانواده اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی

کاروان زیر سایه خورشید به دیدار و سرکشی از خانواده نخستین شهید مدافع حرم استان شهید مرتضی بصیری پور رفتند.

در این دیدار پدر شهید بصیری پور به شاخصه های پسرش اشاره کرد و در ادامه نیز مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به اهمیت ایثارگری و فداکاری ها و ادامه دادن راه شهدا پرداخت .

در پایان نیز به نشانی ادب خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) مدال افتخار رضوی را به پدر و همسر شهید بصیری پور اهدا کردند.

فهیمه احسانی فر، همسر شهید بصیری پور در خصوص کاروان خدام رضوی و شهادت همسرش در گفتگو با خبرنگا«حوزه» در بیرجند، اینگونه گفت: حضور کاروان خدام رضوی برای ما افتخاری محسوب میشود زیرا خانه شهید را به نور پرچم سبز رضوی مزین کردند.

همسر شهید بصیری پور عنوان کرد: بنده تاکنون حتی یک درصد هم به دلیل راهی که شهید رفته است، ناراحت نیستم و امیدوارم ما را شفاعت کند.

                         

همچنین کاروان خدام رضوی در منزل شهید علی اخوت گیوشاد، شهید بسیجی حمیدرضا مساح، جانباز زلیخایی و جانباز شفیعی حضور یافتند .

 

اگر رسانه ها نباشند خدمات مسئولین دیده نمی شود

حجت الاسلام «سید علی اسدی» کارشناس مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» در دیدار با اصحاب رسانه به اهمیت اطلاع رسانی در جامعه تاکید کرد، و خواستار شفافیت هر چه بیشتر در اطلاع رسانی شد.

وی افزود: تبیین سیره رضوی یکی از بزرگترین اهدافی است که در نظام اسلامی تعریف شده است، و رسانه ها در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به بهترین شکل فعالیت می کنند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه خدام رضوی مردم را با فرهنگ اصیل اسلام و دین آشنا می کنند،‌ افزود: رسانه ها برای رفع مشکلات مردم تمام هم و غم خود را می ڱذارند که این کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام اسدی گفت: رسانه ها خدماتی که مسئولان ارائه می کنند را به خوبی به مردم اطلاع رسانی می کنند و تا این رسانه ها نباشند خدمات مسئولان دیده نمی شود.

وی عنوان کرد: مطبوعات و رسانه ها باید حرف حق را مطرح کنند و دغدغه های مردم را به مسئولان انتقال دهند.

همچنین مدیران مسئول روزنامه های خراسان جنوبی نیز به اهمیت کار فرهنگی تاکید کردند و خواستار حمایت مسئولان و توجه آن ها به رسانه ها شدند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha