چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدایی

حوزه/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون هیچ وقف جدیدی در طبس نداشتيم، گفت: باید خیرین اموال املاک خود را برای قرآن وقف کنند تا وقف های قرآنی از مهجوریت خارج شود.

حجت الاسلام دادخدا خدایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون هیچ وقف جدیدی در شهرستان طبس نداشتيم.

وی با اشاره به مهجوریت وقف های قرآنی افزود: این امر لازمه اطلاع تبلیغ است باید رسانه ها هم بیشتر به موقوفات قرآنی بپردازند تا این امر بیشتر فرهنگ سازی شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: عدم وجود تمکن مالی باعث شده قرآن و قرآن آموزان و استعداد های بالقوه در این امر معطل بمانند.

حجت الاسلام خدایی افزود: خیرین، واقفین نیات خود را در قالب اموال املاکی که می خواهند برنامه ریزی کنند تا وقف های قرآنی بیشتر رقم خورد و بتوانیم وقف ها و زمینه شکوفایی استعدادهای بالقوه را به بالفعل برسانیم.

وی بیان داشت: در خصوص وقف های جدید تلاش شود همان گونه که وقف های عزاداری بیشتر مردم رغبت دارند، با فرهنگ سازی، وقف های قرآنی صورت گیرد تا در این راستا وقف های قرآنی را از مهجوریت در آوریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha