جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان:

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: مسئولان حوزوی در قم نگاه ویژه ای به طلاب در این خطه از ایران اسلامی داشته باشند، زیرا طلبه های کردستانی در خط مقدم در حال خدمت به دین مقدس اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: مسئولیت طلاب در استانی همانند کردستان که وضعیت بسیار ویژه ای از نظر فرهنگی و استراتژیک دارد، برابر با 10 طلبه در دیگر استانهای کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولان باید نگاه ویژه تری به طلاب استان کردستان داشته باشند، بیان داشت: مسئولان حوزوی در قم باید نگاه ویژه ای به طلاب در این خطه از ایران اسلامی داشته باشند، زیرا طلبه های کردستانی در خط مقدم در حال خدمت به دین مقدس اسلام هستند.

دریایی با اشاره به اینکه طلاب کردستانی باید به صورت ویژه پشتیبانی شوند، گفت: پایدار نمودن طلاب در استانی مانند کردستان از ضروریات است و همین طلاب می توانند در بطن جامعه حضور یابند و به تبلیغ اسلام واقعی بپردازند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه باید مسئولان در حوزه علمیه قم استان کردستان را به صورت ویژه ببینند، اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید در استان کردستان پشتیبانی شوند تا دغدغه ای نداشته باشند و بتوانند به وظایف و مسئولیت های خود به خوبی رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور با جنگ نرم از سوی دشمنان روبرو است، گفت: در جنگ نظامی و سخت پشتیبانی اگر نباشد، بی شک شکست حتمی است، در جنگ نرم هم اگر حوزه های علمیه ساپورت و حمایت نشوند، این مراکز دینی وظایف و مسئولیت های خود را به خوبی نمی توانند انجام  دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha